onsdag 6 maj 2015

Filmer för mig!

Tycker det har varit lite dåligt med filmer jag gillat på sistone men jag har konstaterat att jag åtminstone har en hel del att se fram emot! Kanske kommer jag spendera större delen av sommaren i en biosal ;)

Den första filmen jag är riktigt nyfiken på är Tomorrowland. Verkar helt klart som en film i min smak! Någon mer som längtar efter den?


Nästa film jag ser fram emot är Jurassic World! Spelar ingen roll hur många filmer de gör om detta. Om det fanns en sådan park skulle jag lätt åka dit!!


The minions. Varför? Ja men jag menar titta på dem. Så söta!


Ant-man! Är helt säker på att jag kommer älska den!


Pixels: för att den verkar rolig!


Pan. Vet inte om den kommer vara superbra men jag skulle ändå vilja ge den en chans!


Och såklart: STAR WARS!!


Finns troligen några fler men nu orkar jag inte lägga till fler, haha. Många bra filmer att se fram emot i alla fall! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar