söndag 17 maj 2015

Intervju med mig hos Fantasivärldar

Författaren Caroline Hurtig startade nyligen en ny blogg kallad "Fantasivärldar". Där är tanken att hon ska dela med sig av både sina egna erfarenheter men också intervjuer med andra författare. Dessutom har jag själv fått ett inlägg till bloggen så snart dyker det förhoppningsvis upp lite bra inlägg från mig där också :)

Idag kom första inlägget i alla fall och det var en intervju med mig. Där berättar jag bland annat lite om min skrivprocess, vart jag skulle vilja leva om jag bodde i Lavida, vilka karaktärer jag skulle vilja vara vän med och vilka jag skulle ha svårt för och vad som är det värsta vs bästa med att vara författare.

Kika gärna in och läs: http://fantasivarldar.antaresforlag.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar