tisdag 23 juni 2015

Älskar storytel

Skaffade storytel för ett par veckor sedan. Tyckte att det kunde vara en kul omväxling till att bara lyssna på spotify hela tiden och dessutom älskar jag ju ljudböcker. Har sammanlagt 74 böcker sparade i min bokhylla och då har jag ändå inte gått igenom alla än ... Så det lär nog bli fler. Av dessa så är 20 st på engelska. Jag är ju inte så förtjust i att läsa på engelska men lyssna på engelska är mycket enklare. Jag tittar ju trots allt på serier och filmer hela tiden där allt är på engelska så att lyssna på en engelsk bok är ju knappast någon skillnad egentligen. 

Just nu lyssnar jag på sista delen i serien "De Utvalda". Försökte läsa den för ett tag sedan men tröttnade av någon anledning så tyckte det var idé att ge den en ny chans nu. Därefter tror jag att jag ska lyssna på någon av de engelska böckerna nedan.. Någon ni rekommenderar? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar