lördag 13 juni 2015

Bildbomb från Andra Världar

Precis kommit hem från bokmässan Andra Världar! Har varit en mycket bra dag och det var superkul att få träffa alla andra författare. Många tycker man att man känner fastän man egentligen bara pratat via nätet, så det är kul att äntligen få träffas i verkligheten. Fick sålt 7 böcker sammanlagt och det känns helt okej faktiskt. Visste inte alls vad jag kunde förvänta mig så kändes bra att få iväg ett gäng! :)

Nu till den utlovade bildbomden, så ska jag slappa framför The Avengers och försöka samla energi till att jobba imorgon ;)

Klicka på bilderna för att få se dem i större format!




























De böcker jag fick med mig hem!

3 kommentarer:

  1. Spennende :) Skulle gjerne vært med, men litt for lang reise.. Håper du koste deg :) og fikk solgt litt ofcourse :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Och grattis! Du vann utlottningen på min blogg! :) skicka din adress till vargnattsbokhylla@hotmail.se så postar jag paketet under veckan!

    SvaraRadera
  3. Ja, det är kul att komma iväg till Andra världars bokmässa och träffa alla andra, Grattis till försäljningen och till vinsten på Vargnatts bokhylla som jag ser här precis ovanför.

    SvaraRadera