måndag 22 juni 2015

Nytt i bokhyllan

Sålde precis en del böcker och undrade hur jag skulle fylla upp tomrummet i min bokhylla. Jag behövde knappast undra länge.. ;)

Först och främst så fick jag hem min vinst från Vargnatts bokhylla. Superkul att vinna, känns aldrig som jag gör det annars, haha! Vinsten bestod av böckerna "Tredje principen" och "Waiting for the machines to fall asleep" + en fin tygpåse. Hade aldrig hört om de här böckerna innan men kände mig ändå nyfiken. Ska bli kul att läsa!



Sen var jag även en sväng på Myrorna idag och som vanligt hittade jag lite böcker. Älskar den second hand butiken, de är nog de enda som faktiskt sorterar lite grann så man kan hitta det man tycker om. Nåväl, jag kom i alla fall hem med tre engelska (ja, hör och häpna) böcker. Den enda jag hört om förut är "Wake" men de andra verkar också väldigt bra. Nu är det bara det här med att läsa på engelska då, men det får gå helt enkelt ^^


1 kommentar:

  1. Visst är det underbart att köpa böcker på second hand. Man hittar alltid något kul som man inte hade hittat i bokhandeln (: Och läsa på engelska är super kul, iallafall tycker jag det! Kan kännas skönt att få läsa på något annat sätt en svenska ibland.

    SvaraRadera