fredag 12 juni 2015

Student och bokmässapepp (läs nervositet)

Idag har vi firat Daniels lillebror som tog studenten. Det känns verkligen inte som om det var 3 respektive 4 år sedan vi själva gjorde samma sak. Tiden går så väldans fort men samtidigt går den väldigt långsamt på samma gång ^^ Känner mig liksom mycket äldre än vad jag egentligen är, haha! 

Imorgon är det dags för bokmässan Andra Världar och som ni säkert förstår av rubriken så känner jag mig faktiskt rätt nervös. Får 10 minuter i rampljuset kl 14.45 och det känns faktiskt lite otäckt. Jag vet inte vad som har hänt riktigt. När jag gick i skolan tyckte jag presentationer var kul och att stå på en scen var aldrig ett problem, men nu känns det som världens största grej. Känner redan nu hur hjärtat kommer få fnatt när jag ska stiga upp där och hur jag kommer glömma bort vad jag ska säga.. Tur att det faktiskt är okej att ha med sig lite stödord ;) 

Tanken är att jag ska prata lite kort om det jag gillar mest att skriva om nämligen kampen mellan ont och gott samt fightingscener och sedan läsa en scen som innehåller båda delar. Tror det blir bra, så länge som jag får ur mig orden då! 

Tänkte försöka knäppa lite bilder också. Systemkameran lämnar jag hemma dock. Känner att det finns tillräckligt med packning som det är och dessutom har den blivit så dålig på sistone så det blir bara mobilbilder och bilder från digitalkameran (japp, jag har fortfarande en sån, haha)

Men till dess får ni hålla till godo med lite bilder från dagens studentfirande!

Med min kärlek!
Daniel och hans lillebror David! 
En glad student! 

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera