onsdag 22 juli 2015

Tankspridd är väl bara förnamnet

Tankar denna morgon/förmiddag.
- Hinner jag skriva lite innan jobbet?
- Om ja, vilken ska jag skriva på?
- Ska jag ha rött eller mörklila hår till bokmässan? 
- Jag borde lära mig använda mina kastknivar.
- Kanske ska jag köpa mig en pilbåge.
- Kanske kan Natalja använda en pilbåge..
- Jag borde äta något.
- Borde Jolene ha en pojkvän? Vill hon ens det?
- Mellody och Triton... Ibland överväger jag att köra en "GoT" på er två...
- Sagan om Jolene behöver ett bättre namn.
- Jag behöver vara mer produktiv.
- Hinner jag till Ica innan jobbet?
- Jag vill sova.
- Vi borde köpa en ny säng.
- *Sorterar kvitton* Jag lägger verkligen för mkt pengar på det här företaget.
- Skickade jag det där recensionsexemplaret förresten?
- Undrar om hon gillade den..
- Vilka bloggar ska få recensera Flykten?
- Inköpslista..
- Kanske kan skriva en fantasyinköpslista? Vad skulle Jolene gå och handla liksom?
- Den där boken ser bra ut. Jag borde beställa den.
- Min bokhylla är rätt full. När ska jag hinna läsa allt?
- Hur har folk tid?
- Varför blev min macka bränd?
- Jag borde sluta äta gluten.
- Undrar om lavidaner kan bli allergiska mot gluten? Troligen inte.
- Tror det är mina smycken som finns att hämta hos posten. Måste vara det.
- Borde jag ha en utlottning snart? Har jag för många utlottningar?
- Varför köper Aneby bibliotek aldrig in min bok?
- Jag borde verkligen ha bantat till vårt bröllop..
- Hur skulle Rose se ut på sitt bröllop? Rätt cool misstänker jag.
Med flera... Och så undrar jag varför jag inte får saker gjorda x)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar