måndag 17 augusti 2015

37 dagar kvar!

Vi närmar oss sakta men säkert. Snart står jag där och trängs i vår pyttelilla monter, haha. Har redan nu tänkt att jag nästa gång ska spara mer pengar så jag har råd att dela denna form av monter med endast en annan person. Fem personer i en monter på 2x2 meter lär nog bli rätt tajt. Som tur är kan man ju vandra runt lite emellanåt också!

Fixade i varje fall med mina huggtänder idag. Den ena var hur lätt som helst att få dit men jag misstänker att det var nybörjartur för den andra var inte alls lika smidig. Men det gick till slut och nu sitter de perfekt! Tycker vi kan hoppa fram en månad nu tack!!



Bella tycker att jag är lite galen. Men hon älskar mig ändå har hon sagt!

2 kommentarer:

  1. Åh, nedräkningen har börjat. Får se till att skriva upp ert monternummer så jag inte glömmer det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är bäst så du inte missar oss! Finns ju en hel del att titta på :)

      Radera