onsdag 23 september 2015

Ett sista inlägg innan det bär av!

Nu är dagen kommen. Jag ska åka till mässan och bygga monter. Woop woop! Sååå taggad trots lite förkylning. Den ska verkligen inte hindra mig nu.

Det kommer ju hända en hel del på mässan och de flesta förlag har sina egna saker planerade. En kul grej som jag tänkte tipsa er om är att Andra Världar har utlyst en fototävling där ni kort och gott ska fota folk som någon gång deltagit i mässan Andra Världar. När ni fått ihop tillräckligt många får ni välja valfri bok ur deras sortiment! Inte helt fel va? I vår monter är vi tre stycken som deltagit i Andra Världar så jag är redo att fotas ;) haha. Läs mer om tävlingen HÄR.  

Annars skulle jag bara tipsa om att hålla koll på monterprogrammen. Exempelvis håller Mörkersdottir även i år i ett steampunk mingel på söndagen där ni troligen kommer få se en hel del i riktigt snygga kläder! Och framförallt blir det ju många författarsigneringar. Jag har redan skrivit en liten lista på vilka jag hoppas hinna träffa men sen måste jag förstås fokusera på min egen monter och försäljningen där. Men lite raster får man väl ta ;) 

Ladda ner appen om ni inte redan har gjort det. Tror den kan vara till stor hjälp för att hitta och framförallt för att inte missa det man vill hinna med. 

Jag kommer inte ta med mig datorn så det blir nog inga uppdateringar på bloggen förrän jag kommer hem. Men vill ni veta vad jag har för mig kan ni hitta mig på instagram: @mrskjeilen eller twitter: @gpkjeilen

Nu ska jag försöka äta lite fastän jag är så taggad att min mage helst inte vill ha någonting, haha. Typiskt mig. Hoppas vi ses på mässan! 

Bild från förra året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar