lördag 5 september 2015

Vill du vinna en biljett till bokmässan?

I samarbete med författarna Annah Nozlin och Nellie C. Lind samt Bozenna Stålnacke från booksfactory anordnar jag nu en liten tävling där ni har chansen att vinna en entrébiljett till bokmässan i Göteborg värde 240 kr! Biljetten gäller för en person valfri dag. Låter det lockande? Då är det bara att kommentera i det här inlägget för att ha en chans att vinna. Glöm inte att även ange din email så att vi kan komma i kontakt med vinnaren.

Tävlingen avslutas 13/9 och det finns två biljetter i potten, så två lyckliga vinnare kommer att dras. Må bäste man (eller kvinna) vinna! :)


9 kommentarer:

  1. Åhhh!!! Herregud vad kul! Vill så gärna vinna. :D Min mail är: swebookobsession@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hade varit jättetrevligt att få komma och kolla! :)

    Kram på dig!
    /Paulina

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vinna en biljett!
    Vänliga hälsningar/Ulrica (Västmanländskans bokblogg)
    vastmanlandskan[at]gmail[punkt]com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar :) bokugglan@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Jag är supermycket med och tävlar!! :D
    elinasbokliv@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med och tävla! :-)
    Så jag kan hälsa på er ;-)

    SvaraRadera
  7. Jag är osäker på om den första kommentaren jag skrev kom fram, så jag skriver en till för säkerhets skull^^

    Jag vill gärna vara med och tävla! :)

    Min mejl: bookshelves1@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Sån tur att jag kollade. För min första kommentar har fallit bort.
    Jag gör ett nytt försök:
    När man i många timmar går runt och på böcker glor
    är det viktigt med sköna skor
    Hoppas att en biljett jag kan få
    så jag till bokmässan kan gå

    eva.forsmalm@hotmail.se

    SvaraRadera
  9. Det hade varit perfekt att ge svärmor som hjälper mig med barnen trots att hennes situation inte alltid gör att hon mäktar med det ❤️ Anna.Thid@gmail.com

    SvaraRadera