onsdag 7 oktober 2015

Håll tummar och tår ...

... för att jag inte hittar femhundra grejer till jag vill ändra nu. Dags för en till genomläsning av andra delen av Flykten, den del som jag har jobbat mest med på sistone känns det som. Gaah!

Upptäckte igår när jag skrev ut manuset att två dokument på något sätt blandats med varandra. Har ni varit med om det någon gång? Så nu har jag dubbla kapitel av allt i hela boken... Och värst av allt är att det är gamla och nya kapitel som ligger blandade så nu måste jag försöka sortera ut vilka kapitel som är omgjorda och vilka som är gamla. Jag hatar Word rätt mycket just nu. Borde verkligen gå över till Scrivener på heltid ^^

Men men... Jag är ett steg närmare i alla fall. Yaay för det!! Och snart är det NaNoWriMo, ännu mer yaaay!!! :D Både jag och Daniel ska vara med i år så det ska bli kul att se om vi kan peppa varandra lite här hemma. Jag kom ju i mål förra året, så jag känner att jag borde klara det i år också!

Nu börjar genomläsningen. Som sagt: håll tummar och tår nu då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar