fredag 23 oktober 2015

I did it!

Tentan är avklarad och jag fick godkänt, tjoho!! Älskar när man får veta svaret direkt så man slipper gå och ha ångest i flera veckor till ^^ Så skönt att ha den bakom sig och jag hade verkligen stressat upp mig helt i onödan för så svår var den inte, haha.

Nu sitter jag mest och väntar på att åka till jobbet. Hade helst varit hemma hela dagen, tagit en långpromenad, satt mig ute någonstans för att skriva och hämta inspiration från det vackra vädret, men icke. Nu ska här tjänas lite pengar istället!

Planerar så smått för NaNoWriMo också och undrar om jag kanske tagit vatten över huvudet det här året. Klarar jag av plugg, korrekturläsning och att skriva NaNo samtidigt? Men samtidigt vill jag vara med. Kanske når jag inte 50 000 ord, men om jag så bara skriver 10 000 är det ett stort plus! Får försöka tänka så istället.

Har ni lyssnat på senaste avsnittet av Kaffepaus Jkpg förresten? Om inte hittar ni det i sidofältet. Vi snackade tv-serier nu i veckan. Nästa vecka har vi Halloween-tema och kommer mest att prata skräck. Bland annat kommer jag ge tips på skräcklitteratur. Missa inte det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar