lördag 28 november 2015

Hej 22!

Ett år äldre och förhoppningsvis lite visare. Fick en helt fantastisk present av min man, nämligen en liten MacBook Air. Blir sugen på att skriva en ny bok bara genom att titta på den x) haha. Så fin!

Av min mor fick jag skor (höhö, det rimma) så jag känner mig väldigt nöjd. Brukar inte bry mig överdrivet mycket om födelsedagar i vanliga fall - åtminstone inte nu när numren inte betyder så mycket längre, var ju annorlunda när man var under 18 - men den här blev väldigt bra!

Igår beställde jag första provexemplaret av Flykten så om 1-2 veckor får jag se hur den blir. Är så nervös att något inte ska stämma.. Att omslaget ska se fult ut eller att inlagan inte alls ska funka. Men jag håller både tummar och tår för att den är fin. Då blir det bara en sista korrning och sen är den redo att möta världen. Min lilla bebis. Lika nervöst som med första, om inte mer, haha! Men man längtar ju lite extra när man ser hur författarkompisen Caroline Hurtig fått hem sin nya och att även Ylva Lee Lindells tredje är på gång!

Är det förresten någon som ska iväg på SciFiWorld i Stockholm? Min bok kommer finnas hos Antares bokförlag eftersom jag själv inte kan närvara. Kika gärna förbi där och köp en julklapp till fantastiskt mässpris! :)

Och imorgon är det första advent. Vi ska på julmarknad och julskyltning. Som jag har längtat! Synd bara att det inte finns någon snö, men det får gå ändå. Jul jul jul!! Woo!! Jag älskar julen. Lite överdrivet mycket kanske men det är bara så mysigt!

En av de bästa grejerna med att jag nu har en mac är förstås iBooks. Så många gratis böcker!

1 kommentar: