lördag 14 november 2015

Korrekturläsning och glass

Igår kom Mellody Looh - Flykten tillbaka från korrektören. Det var inte så många kommentarer i dokumentet som jag hade förväntat mig, men frågan är ju om det är bra eller dåligt x) haha. Blir så nojig! Hon skrev i alla fall: "Det är en riktigt spännande historia, och den är ännu bättre än första boken, även om jag gillade den också. Jag är grymt imponerad av din fantasi!" vilket känns väldigt lättande att få höra såhär nära utgivningen. Känner mig panikslagen ändå förstås men den dämpades i alla fall något ;)

Just nu äter jag glass och redigerar. Testade Mormor Magdas Chokladkola den här gången istället för min vanliga Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie. Den når väl inte helt upp till samma standard men den är helt klart god och dessutom glutenfri så jag slipper vara rädd att mina pussar dödar Daniel efter att jag ätit den ;) haha

Bäst att fortsätta. Börjar se ljuset i tunneln nu. Bara att jobba mot det!


Kaffepaus snygga visitkort!! Ni har väl inte missat senaste avsnittet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar