fredag 6 november 2015

Så hur går det?

Jag känner att jag har lite fullt upp just nu. Skola, podd, NaNoWriMo och snart kommer manuset tillbaka från korrektören så då blir det ännu mer jobb ^^ Men ljuset i det hela är ju att jag bara håller på med saker jag tycker om just nu, vilket gör det så mycket enklare.

De senaste dagarna har jag hunnit med att klottra ner 12 000 ord (tänkte nå minst 15 000 innan jag ska sova), gå på en försenad Halloween-fest, bli sjuk och bli frisk igen, färga håret svart, spela in ett avsnitt av Kaffepaus JKPG och i lördags var jag ju på Comic Con vilket ni kan läsa mer om i förra inlägget. Låter kanske inte mycket, men jo det är det ;)

NaNoWriMo är lite rörigt för mig i år. Jag blandar in scener lite hej vilt men samtidigt känner jag inte att det gör så mycket. Ser det mer som ett sätt att öva på att skriva än att få ihop ett fungerande manus just nu. Har trots allt ett annat första utkast att ge mig på när Flykten är publicerad så det går ingen nöd på mig ^^ 

Tänkte väl egentligen inte skriva mycket mer här. Bara en liten update så ni vet att jag lever ;) 

Glöm inte lyssna på vårt senaste avsnitt där vi snackar om cosplay, nördmässor och superhjältar! Kan vara vårt bästa avsnitt hittills ;) Ni hittar det HÄÄÄÄÄR




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar