söndag 27 december 2015

Jag ser det snöar

Då var julen över för den här gången. Och idag kom snön, visst är det passande? Förhoppningsvis ligger den kvar över nyår i alla fall! Min julafton var lugn och skön i år. Delvis för att jag var så sjuk att jag inte orkade göra ett dugg, men ändå. Mamma och Ludde kom hem till oss och vi firade den första julen i vår egen lägenhet. Känns rätt stort ändå! Daniel åkte iväg en stund till sin familj medan jag valde att stanna här med mamma och baka godis.

Kändes som om alla var nöjda med sina klappar i år. Av mamma fick jag bland annat en superfin Daenerys-tavla och Daniel fick en Batman-tavla gjord av samma illustratör. Hur fina som helst!! Vår nerd cave blir bara bättre och bättre!

Bilder blev det inte så många, troligen för att jag mådde så dåligt, men några blev det iaf ;)

Första året vi har med en kranskaka bland godiset. Inte bakat den själv dock, utan svärmor skickade med Daniel en bit, haha! Lite norskt får det ju lov att vara ;) 

Glad över min tavla!! Daniel är väldigt inne i filmen, eller något x)

Ludde fick en gris!

Mamma tittar igenom sina bilder tror jag och Daniel läser i sin nya Zlatan-bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar