fredag 4 december 2015

Släng hit boktips!

Efter att Flykten släppts har jag bestämt mig för att jag ska ha åtminstone en månad (kanske två) då jag inte skriver någonting utan bara läser. Delvis för att jag har många olästa böcker i hyllan nu och jag har extremt svårt att ge mig in i någon annans historia medan jag jobbar med en egen. Men också lite för att jag vill fylla på hjärnan med ny info och nya skrivsätt. Ladda batterierna lite inför nästa bok skulle man kunna säga.

Jag har som sagt många olästa böcker i hyllan men det är i stort sätt bara fantasy och jag känner att jag gärna skulle vilja läsa lite annat också. Därför söker jag tips på feel-good-romaner, romance, deckare och gärna några spänningsromaner med en 25-30 åring som huvudperson. Har ni några bra tips? Tar förstås gärna emot inom andra genrer också (förutom skräck. Aldrig i livet ^^). Noveller funkar också, eller novellsamlingar.

Om ni dessutom vet någon bra bok med en datahacker som huvudperson eller bikaraktär får ni hemskt gärna tipsa om det med! ;)

Här har vi den bokhög jag har just nu (och det här är inte ens alla mina olästa böcker, bara de som står i "att läsa härnäst"-hyllan, haha). Några av dem ska jag åtminstone hinna läsa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar