onsdag 2 december 2015

Smile for the camera

Onsdag. Vi har spelat in ett nytt avsnitt av Kaffepaus JKPG som ni kan lyssna på imorgon och dessutom passat på att ta nya pressbilder. Tyckte inte att de gamla mobilbilderna höll måttet riktigt ;) Tanken var att vi alla skulle vara med på samma men eftersom mitt objektiv är fast och väldigt inzoomat gick det inte att få med hela studion på en bild, så det fick bli en bild på varje kaffepausare istället. Men det funkade ju det också. Tycker det blev riktigt snyggt!

Annars så har jag fortfarande ångest inför delkursen jag är i just nu. Förstår mig inte på den. Men tröstar mig på att jag har klarat allt annat hittills och haft ungefär samma ångest inför varje kurs så då borde jag överleva den här också! Plus att jag är övertygad om att det kommer svårare saker i vår, så dumt att oroa sig för mycket redan nu ;) 

Hoppas också att provboken kommer snart.. De behöver max 5 dagar för att trycka, sen tillkommer postens frakttid på ca 2 dagar. Men det har ju hänt att jag får den snabbare så jag håller tummar och tår för att det ska bli så den här gången. Vill veta om layouten är bra ju!! 

Lite bilder från idag. Visst är vi snygga? ;) haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar