söndag 27 december 2015

Tankar jag har ibland

Jag är rätt aktiv på sociala medier. Lite beroende (kanske mycket till och med). Både privat och med företaget. Jag har hört från flera som föreläst om marknadsföring att det här med att uppdatera sociala medier ska vara lika enkelt som att andas och ibland undrar jag om jag har tagit det på lite väl stort allvar. Som om jag måste uppdatera för att ens kunna andas. Märker hur oerhört skönt jag tycker det är de dagar då jag låter både telefon och dator ligga en hel dag. Utan att bry mig speciellt mycket om dem. Det är som om en tyngd faller ner från axlarna på något vis.

Tror det får bli ett mål för 2016, att försöka ha fler sådana dagar. Eller om jag måste använda datorn, ex när jag skriver, borde jag ha fler dagar då jag stänger av internet. Hjälper ju lite det också!

Känns passande att jag lyssnar på "Hippie van" när jag skriver detta, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar