lördag 12 december 2015

Tiden går lite väl fort just nu

Vart tar mina dagar vägen? Sluta springa iväg från mig. Jag hinner ju inte med!! Snart är det "jullov" och jag har 5 uppgifter som ska skrivas till skolan. Utöver det har jag ju "Flykten" som jag fortfarande håller på att läsa igenom. Hittar fler fel än jag tycker att jag borde göra med tanke på att tre personer gått igenom och inte hittat mer än några stycken var. Så det irriterar mig lite grann. Är orolig för att jag inte ska hinna ut med den i tid. Måste trots allt prioritera skoluppgifterna.. Men ska inte ge upp än. Sa trots allt årskiftet. Är tre veckor tills dess (nästan) så det finns fortfarande lite tid. 

Veckan som kommer är fullspäckad från morgon till kväll med både roliga och mindre roliga saker. En av de roligaste är att det den 15 är dags för Radio K bryr sig. Då sänder vi live 24 timmar i sträck för att samla in pengar till musikhjälpen. Vi i kaffepaus ska sitta där mellan 05:30-07:00. Kanske inte bästa tiden eftersom vi alla är nattmänniskor och verkligen inte gillar tidiga mornar, men jag tror ändå att det kommer bli superkul!

En annan kul sak är att jag kom med i Radio K:s nya styrelse. Så från och med i vår är jag deras nya kommunikatör! Woop woop!!

Fotade nya pressbilder igår också inför releasen. Messi tyckte att hon skulle vara med så det blev några bilder med henne också ;) Blev rätt förtjust i denna. Tycker det är kul att vi har lite samma blick! 

2 kommentarer:

  1. Håller helt med! Det är alltid mycket i skolan precis innan julen! Kämpa på, det kommer gå jättebra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, jobbigast är att uppgifterna ska in efter jul så man försöker ju få allt gjort innan för att slippa jobba på dem under jul och nyår x) haha! Kämpa på du också! :D

      Radera