torsdag 7 januari 2016

"Nya" serier

Jag har börjat titta på två "nya" serier. De är inte direkt nya, men de är nya för mig.

När vi snackade TV-serier i kaffepaus så nämnde Jesper serien "Breaking Bad" som en av hans favoriter. Då tyckte jag verkligen inte att det lät som en serie för mig. Men häromdagen började Daniel titta på den och som så många andra gånger kikade jag lite över axeln på honom och fastnade jag också. Så nu tittar vi på den tillsammans. Visst, emellanåt känner jag väl att detta kanske inte är något jag borde titta på, men det går samtidigt inte att sluta och den är ju knappast värre än någon annan serie jag tittar på.. ;)


Den andra tv-serien började jag titta på igår, nämligen "Black-ish". Daniel startade den på viaplay när vi skulle sova och eftersom jag inte var trött låg jag vaken ett tag och tittade på några avsnitt. Nu på morgonen har jag tittat på några till och nu är jag fast i den med. Behövde verkligen en till bra komediserie. Så härlig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar