fredag 8 januari 2016

Slalomläsning

Jag har alltid var en sån person som läst en bok i taget. Ibland har det hänt att det blivit två om jag lyssnat på en som ljudbok och läst en som fysisk, men har aldrig bytt mellan flera fysiska. Men så blev det nu. Just nu blandar jag fyra fysiska böcker utan att bli förvirrad, helt otroligt. Slalomläsning kallas det visst såg jag häromdagen. Intressant att testa på men får väl se om det funkar i längden ;) En av böckerna är en novellsamling som jag i stort sätt bara läser en novell i taget i, därav tar den lite längre tid. Men det känns som det funkar. Blir lite mycket erotik på en gång annars, haha ;)

De böcker jag läser just nu är i alla fall:






















Tycker alla är bra hittills, men favoriten är "Ingen skulle sakna dig". Stormförtjust i den! Dyker snart upp recensioner på "Längtan" och "Deny me if you can" för de är jag nästan färdig med.

Hur känner ni inför slalomläsning? Funkar det för er?

2 kommentarer:

  1. Nej, slalomläsning har aldrig fungerat för mig. En sak i taget! ;) (eller två om man har en ljudbok också..)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, en ljudbok och en fysisk brukar ju funka bra samtidigt! Men det här gick tydligen det också, den här gången iaf ;) haha

      Radera